Followers

Friday, February 10, 2012

together gether...

okay title macamsakai. abaikan. ini saya mau cerita.
semalam pada hari Rabu tarikh 8Februari2012.. wait wait! perlu ke type cenggitu? biarkan lewww :3
semalam kitaorang nak pergi koko. mmg dah pergi dah pun, then tengok KRS dah start buat aktiviti semua. so pergi toilet dulu minah nie nak berak laa pe laa --' then dah takut nak pergi kat cikgu. well cikgu pagi semua aku takut. so duduk lepak kat tingkat berapa tahh sementara tunggu mummy Ellia datang. then bila mummy dia dah sampei kami pun pergi lahh ke rumah Ellia. dah lama aku tak pergi rumah dia rindu rasanya ahahaha k --'
so tengok jela apa yang kitaorang buat kat rumah dia :'D

see see kami bergabung hahaha k
aku rasa macam aku juling <.O
aku tak tahu kenapa Ellia buat macam tu :O
then kitaorang buat mustache nie :3
usaha tangga kejayaan #ktakdekenamengena
tengok aku color macam mana, tu malas namanya haha
gila sudahhhh~
nie dia punya mustache :3
ini saya punya mustache :3 
the peralatan #punboleh
mengadakan bukan --'
and the last picture :'D

okay itu saja yang saya nak post kan. sekian terima kasih :3 saya sayang boyfriend saya muahhh muahh :*

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16