Followers

Tuesday, February 14, 2012

KAU KENAPA?!

aku tak faham lahh apa yang kau nak sebenarnya. kau dah maki aku, dah malukan aku then kau add aku? apa nie wehh? please lahh jangan jadi macam budak-2. kau tu dah besar please matured sikit bro. aku tak suka nak kurang ajar dengan orang nie. lagi lagi kau yang jauh nun disana tahh apa kau jaja cerita aku pun aku tak tahu. nie baru yang aku nampak yang aku tak nampak? haa, lu dah bikin hati waa panas bro. tengok aku cakap pun dah macam apa je kang tak pasal di cop REMPIT ewwwzzz pewleassss! aku rasa aku tak ada buat apapa masalah dengan kau pun. setakat pasal chat masa tu kalau nak dipertikaikan memang aku nak macam kau macam bodoh doo. kau kenalah faham aku nie dah ada boyfriend kau sendiri kenal siapa kan, tak perlu lahh nak banyak-2 tanya aku bukan seorang yang peramah sila harap maklum. aku tak ada lah nak bajet gangster or what kan but please jangan nak macam-2 lagi bro PLEASE! lagi sekali aku dapat tahu kau cakap macam-2 pasal, KAU TUNGGU! jangan nak macam-2 dengan aku. KAU TAK KENAL AKU SIAPA, TAKPAYAH NAK BUAT MACAM KAU KENAL AKU SANGAT K! TAK KENAL BUAT CARA TAK KENAL SENANG!

K HATI PUN DAH PANAS RASA NAK BAKAR JE ORANG TU CIAO, x

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16