Followers

Tuesday, January 31, 2012

Selamat Tinggal Cinta

okay straight to the point. aku dah break dengan Hafiz. sangat sedih okay tapi nak buat macam mana kan :') masuk hari ini dah 9 hari kitaorang berpisah maigod macam tak percaya siaaaa! aku break dengan dia 23 January 2012. 
sebab aku break dengan dia ialah *bunyi drum* simple je, tak ada jodoh :') malas nak type bebanyak kang aku juga yang menangis so senang cerita orang tanya kenapa cakap je "tak ada jodoh kott" yeah easy to say, but its hard to do. ramai yang kata, "tak lama lagi couple balik laa tu" dulu mungkin lah kan, sekarang mungkin tidak lagi begitu. tengok cara masing-2 pun dah tahu dah :') tak apa lah andai ada jodoh insyaAllah kita akan bertemu lagi.

skip skip
lepas break macam biasa kena block. tak dapat lahh aku tengok dia but aku still boleh tengok dia punya profile aku tengok kat....... biarlah rahsia. then bila tahh aku online aku tak ingat kejap lagi aku TERNAMPAK gambar yang dia tag kat aku tu ada dekat gambar-2 yang orang tag tu. aku pun tekan lahh. aku tengok aku boleh comment and like. aku happy gila time tu rasa macam nak jerit gila gila. okay aku tahu korang menyampah, tak suka boleh blahhh sekarang.

then aku pun memberanikan diri comment kat gambar dia tu. nak tahu aku cakap apa? tengok lahh bawah nie.
then dia approve aku wehhh! aku rasa ya Allah thanks sangat! bersyukurnya aku time tu hanya Allah yang tahu, sampai mengalir airmata aku sebab happy sangat. then aku chat dia cakap thanks app semua. lepas tu kitaorang chat laa kejap lepas lahh rindu aku dekat dia :') 
tadi kan kan kan kan kita message dengan dia ;) pastu tadi kita OTP dengan dia jugak. best gila wehh dapat dengar suara dia, tapi dia tak sihat dia batuk :( kesian dia hmm.

so siapa yang tak suka aku couple dengan dia selama nie. aku dah break dia sekarang. happy lah korang kan. pergi mampus lahh orang nak kata apa aku tetap sayang dia! berakhir sudah kisah Cinta saya bersama dia. yeah aku seakan akan tak boleh nak terima semua ini tapi apakan daya, mungkin ini yang terbaik so aku terpaksa terima. insyaAllah kalau ada jodoh bertemu kita lagi :') 

lepas nie jangan tanya macam-2 k dah terang-2 aku bagitahu semuanya kat sini. untuk awak yang saya sayang, thanks for everything awak. saya sayang awak sangat-2! tolong jaga diri :') 

okay itu sahaja daripada aku. thanks sebab sudi membaca. assalamualaikum sekian.
Much Love, 
Nur Syamimie
1December2010 - 23January2012
Will miss you Muhd Hafiz :'(

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16