Followers

Saturday, March 24, 2012

Sadlife.

Lama sudah ku tak update blog. Rindu rasanya. Bukan aku tak update blog bermakna aku tak baca blog yang aku follow. Aku baca blog yang agak-2 best then aku sign out lewww. Act tak ada idea nak update blog. Nak update blog pun kena ada idea kannnn. So yeahhhhhh (Y) Exam pun baru habis, result awal tahun pun dah kuar mmg tak ahh kann. But boleh lah result this month tak teruk sgt. Tapi dalam tak teruk tu ada jugak yang fail. Haaa Padan muka aku. Study pun tak sangat masa tu. So bersyukur jela enn. InsyaAllah exam mid year nanti aku akan buat elok-2. Pray for me yaa. Tahun ni PMR kott sumpah seram gila. Tapi aku boleh buat lekk lagi haihhh Mimie, Mimie.



Korang doakan yang terbaik ehh untuk aku. kbye itu sahaja aku nak post. Salam. LoveyouMH xx

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16