Followers

Sunday, January 22, 2012

short post.

okay aku rasa lama gila aku dah tak update blog . I'm sorryhhhh . busy laa awak saya kan PMR Candidates sekarang . phewww ayat nak bagus macam study kbaii --' act in 2012, i thing nothing make me happy, sedih je memanjang . hmm memang lahh ada kalanya I'm happy but tahh laa hati nie selalu sedih :'(

untuk awak yang saya sayang , awak seriously saya rindu awak sangat wakkk . yes kita selalu bersama but yeahh dah tak macam dulu . saya rindu kita yang dulu everyday bersama but now kita busy kan wakk ? hmm tak apa lah saya faham awak . hope nanti kita jadi macam dulu balik . insyaAllah AMINNNNNNN !

next post nanti Mimie nak cerita banyak sangat benda . but benda tu semuanya maybe tak menggembirakan hati Mimie . tak apa lah nak buat macam mana kan . yang pergi tetap pergi , kita yang hidup perlu teruskan hidup . hmm al-Fatihah Muhammad Najmi Fazari :'(

kbye semua thanks reading :') assalamualaikum iloveyouMH <3

1 comment:

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16