Followers

Saturday, December 31, 2011

2011 :') ...

okay today is the last day of 2011 so sad......
okay jangan sedih-2 hopefully 2012 lebih baik daripada 2011 :')
nie serba sedikit untuk 2011
- 2011 nie sorang je bf aku iaitu Muhd Hafiz k i love him so much please stay away from him ! 
- i meet someone yang pandai, annoying semua lahhh (Ellia Fatanohhh)
- azam this year tercapai sikit i dah reti study you haha k bukan lahh tak reti study but sebelum nie exam i just exam je and tak study apapa nie semua pasal Ellia suka memaksa saya ye tapi paksaan anda amat dihargai haha kbaii
- i dah lupakan my kenangan pahit manis masam with Deanna Cheah and Ibnurrizwan thanks sebab pernah jadi yang terbaik dalam hidup Mimie :') 
- saya sangat pemalas tahun nie tak caya tanya mama saya #mamapleasebackupme ;p

okay itu saya untuk tahun 2011 malas nak type panjang-2 . bye 2011 I'm gonna miss you :'( 
tunggu lahh next post ... New year ! new year ! untunglah boleh keluar #okayjealousmuch

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16