Followers

Friday, December 23, 2011

kisah hati.....

aku tak tahu kenapa hari nie bila aku happy then tetiba mood aku down gila ya Allah :'( KENAPA SEMUA NIE HARUS BERLAKU ? KENAPA ? KENAPA ?! memang orang tengok aku happy gelak-2 semua . dalaman kau tahu ? kalau aku dekat rumah confirm aku dah menangis tapi dekat rumah orang kan kena lahh cover sikit :') seriously penat sangat menangis sekarang :'( betul orang cakap "fake smile can hide a million tears"  jadi fake sangat pun tak boleh lagi lahh sakit hati nie kan . tapi ak buat macam mana itu je yang mampu aku buat :') well airmata aku memang sangat senang keluar , murahnya airmata aku . senang sangat mengalir dikala kesedihan . bukan aku yang nak kan airmata itu mengalir tetapi bila aku kesedihan airmata itu senang sangat mengalir so what can I do ? hmm menangis bagai nak rak pun bukan ada orang yang faham :') tak apa biarlah aku begini hanya diriku sahaja yang boleh mengubah segalanya tentang diriku , paksalah aku macam mana pun aku tetap dengan penderian aku Itulah Aku Mimie :')

so readers , how your holidays ? best ? untunglah pergi bercuti sana bercuti sini okay jealous much k --' lagi berapa hari je sekolah akan di buka aku pun dah masuk form 3 . naik sesi pagi , kena bangun pagi semua . hoho boleh ke aku bangun ? mula-2 mesti liat kan ? lelama orang cakap mesti okay punya . okay kita tengok jela nanti aku macam mana . next year PMR , PMR K MIMIE PMR ! result PMR this year 2011 my cousin yang boy tu dapat 6A 2B congrats Hasyraf :) takutnya aku PMR next year >.< aku nak parents aku bangga dengan keputusan aku tapi mampukah aku ? "Usaha Tangga Kejayaan" insyaAllah aku akan study elok-2 tak main-2 macam form 2 lagi . aku nak pergi asrama aku tak nak sekolah yang dekat dengan rumah . nak rasa jugak macam mana duduk sorang-2 kan :) so tunggu jelah aku PMR nanti apa yang aku dapat kan :)

okay maybe tu je kott nak post untuk hari ini anyway , iloveyouMH <3. okay bye assalamualaikum x

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16