Followers

Sunday, June 17, 2012

Akhirnya. BYE!

Betapa sayangnya saya nak delete gambar ni. Tapi apakan daya. Aku terpaksa. Tapi aku tak delete, untuk sedapkan hati SiDia, aku private-kan dulu, lepas dia unfriend aku then aku move balik gambar tu dan buat caption "Tinggal kenangan............. :(" Ingat aku senang-2 nak delete or whatever macam tu je? Ohh tidak! Itu hak aku, Facebook aku, so aku berhak buat apa sahaja. Nasib orang lahh nak cakap apa. Nak tahu gambarnya apa? Just terselit namanya disitu that's why lahh dia suruh delete. Okay mari kita tengok gambarnya dan caption-nya apa.
THIS! Ahh, tengok caption tu buat aku rasa nak menangis. Sayangnya saya dekat awak Allah je yang tahu :')
Benda yang awak taktahu, saya tak pernah delete benda ni dekat blog lagi satu. Saya tak sanggup nak delete. Saya mintak maaf wakk :')
THIS! Tengok, umur awak pun tak ditukar tukar lagi, sbb saya tak nak ubah satu pun apa yang saya buat dalam tu. Time saya edit benda ni, hubungan kita elok je wakk, saya ingat lagi. Tapi sekarang terlalu banyak masalah dan dugaan yang datang, sampai awak pun dah giveup dengan relationship kita ni. Betapa sedihnya saya bila awak cakap tu, sampaikan airmata saya pun tak mampu mengalir untuk kali ke 4551238556465 tak terkira. Sebab saya ingat lagi awak cakap, tapi saya potong ahh ayat awak tu, 'Baby bie kan kuat' Itulah yang buat saya tak menangis wakk. SEBAB SAYA KAN KUAT! But, now airmata saya dah berlinang dah ni, tapi, tak mengalir lagi. Saya akan cuba sedaya upaya saya untuk tidak menangis pasal awak lagi. 

"Sila delete comment-2 kita ni kalau nak un-tag pun un-tag lahh. Saya redho. Yelah gambar org, kita mana layak nak comment pe semua :')"
Saya comment dekat semua gambar yang awak tag dekat saya. Dulu saya biarkan sahaja. Tapi sekarang saya bersuara. Saya tak mampu nak lihat awak lagi didalam Facebook tu. Itu akan membuatkan saya rasa sedih. Saya mintak maaf yaa awak :')

1Tahun, 6Bulan, 2Minggu dan 2Hari termasuk hari ini, kita semai kasih bersama. Terlalu banyak kenangan pahit, manis yang kita lalui bersama. Tapi, apakan daya. Hubungan kita mungkin sampai disini saja. Mungkin ada silapnya saya dah silapnya awak, so hubungan ni tak berapa nak baik. Apapa pun terima kasih untuk segala-galanya. Saya sayangkan awak dan terlalu sayangkan awak. Biarlah, awak yang terakhir tak mungkin saya cari yang lain dah. Saya harap awaklah jodoh yang Allah turunkan untuk saya, mungkin harini kita berpisah, mungkin suatu hari nanti kita kembali balik? Semunya ketentuan Allah, saya redho dengan apa yang berlaku. Saya kuat. Saya tak menangis. Itu sangat buang masa saya. Dan pasal menangis juga, mata saya akan sakit+pedih, kepala saya pening. So better saya buat biasa sahaja. Busy-kan diri dengan benda-2 yang tak patut saya buat, dan saya perlu buat sekarang. Jangan risau, saya tahu jaga diri saya, saya tahu saya kawan dengan siapa, saya tahu hidup saya. Dulu, awak ada dengan saya, boleh lah saya mengadu itu ini, sekarang? Berdiam diri, pendam semua yang berlaku dekat saya. Tak apa, SAYA KUAT KAN AWAK! 

Sudahlah, mungkin itu sahaja saya ingin luahkan. Saya nak tengok cerita 'Love is Cinta' ni. Terima kasih dengar segala rintihan saya masa saya sakit haritu. Itu paling saya hargai even saya kena marah haritu. Hihi takde hal lahh. 
Okay bye Hafiz, saya sayang awak tau. Bye! 

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16