Followers

Thursday, May 17, 2012

Selamat Hari Guru / Happy Teacher's Day :D

Okay mari kita mulakan. Assalamualaikum. 16 May 2012, setiap tahun kita akan menyambut hari guru bukan? So, setiap saat, minit, jam, tahun, kita akan sayang cikgu kita dah kita akan menghargai mereka. Well tak semua cikgu kita sayang, ada juga cikgu yang kita benci. Even kita benci dia, dia tetap juga ajar kita dengan ikhlas. Ikhlas ke? Terletak kepada cikgu itu sendiri. 

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada cikgu-2 yang telah mengajar saya hingga ke hari ini. Jasa cikgu tidak terhitung. Terima kasih cikgu Taski-An Nur, Seksyen 1 Bandar Kinrara dan sekolah yang saya duduki sekarang iaitu SMK Seksyen 4 Bandar Kinrara. Jasa cikgu akan saya kenang sampai hingga akhir waktu. Terima kasih cikgu halalkan semuanyaaa yaa :) Sayang cikguuuu! 

Eee muka minyak mencikkkk! Haha 

With Nabila Zaini, pretty girl 
Iman Dali and Eyzah Buncett 
Cikgu Faizah, cikgu sejarah last year. Cikgu ni baik gila and and cantik gilaaa. Sayang cikguuuu! 
With Syahirah 
 Team Malaysia haha --' Awien and Syahirah 
With Iman Dali! Dia CANTIKKKKKK!!! 
Haiiii!! Tengok rambut Iman lawa enn? Dulu rambut aku panjang cenggini tapi dah potong semak kepala rambut pepanjang hahaha ;D

Haa, tengok jela gambar-2 ini yewww :3

Sweet friend AWW AWW 

Syuhada, mehhh and Dek No 
Cikgu Fauziah, cikgu BM this year. Cikgu ni baik, suara slow je and pasal dia lahh aku sedar hidup ni macam mana, dia banyak membimbing aku. Dia cakap sikit je tapi ayat makan dalam doo. Hihi thankyou cikgu ILOVEYOUSOMUCH! 
Cikgu Hafidamolisa (baju merah) cikgu KH last year dia ni pun sloww je, baik tau tapi dia tak selalu ada dalam class sbb last year dia pregnant and bersalin so faham-2 jela kann :) Cikgu Nazira (baju hitam) cikgu ni ajar aku science last year, dia ajar sumpah perfect! Cepat faham, dia ckp clear gila. Kalau boleh nak tukar cikgu ni ajar aku science form 3 ni, aku tak faham doo haihhh rindu cikgu! SAYANG CIKGU 
Nabila Zaini, Cikgu Asmakiah and Aniz. Ni opah mereka hahahaha cikgu kaunseling ni aku tak berapa suka cikgu ni sbb aku nak study masa tu pastu dia marah-2. Defukkkkk. Tapi apapa pun thankyou cikgu 

Guru kelas saya, Pn. Shanty. Garang, tegas. Takut aku dgn cikgu ni haha kbaii
-,-'

Di kantin 
Nabila Zaini and Elly. Ya Allah Elly ni payah benar nak tangkap gambar dia. Dia comel gilaaa! Pendek je suka buli dia haha sayang Elly 
With Syuhada, kawan setaman, segila haha 
Nabiha and Syuhada 
Me, Bieha and Syuhada 
With Anizzzz! Gangster woo dia ni. Backup besar kan Anizz? Haha sayang kau lahh Aniz 
Syuhada, Myera, me and Bieha. Myera tu senior kita cantik kann? Hee ;)
And semalam birthday Dek Matt. Kaw kaw bhaii dia kena, haha happy birthday Dek Mat! Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki and GoodLuck SPM this year :D Pasal kau tangga laluan form 3 busuk gila tahu? Hahaha banyak gila telur hahaha xD

Dalam kawan-2 aku tu, aku je yang pakai baju kurung well aku kan rajin gosok baju dorang malas haha xP Itu sahaja daripada saya, terima kasih cikgu :) xx

2 comments:

  1. Suka la..
    happening je..
    well it will be a good memory after this onwards..
    be happy..:)

    ReplyDelete

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16