Followers

Thursday, November 24, 2011

Twitter :)

yeahhhh aku nak post pasal Twitter hari ni , but aku dah deactivate account Twitter aku . sebab ? perlu ke bagitahu ? haha takde apa saje je deactivate aku kan gilaa suka buat macam nie :D  but , Twitter dia ada tempoh tau dia bagi 30 hari if kita tak active automatically account kita akan di DELETE :) OMG MY TWITTER NANTI KENA DELETE ACANO DOHHH ?! kenapa dia tak macam Facebook boleh active bila bila masa je ? hmm nanti Twitter takde tak best ohh serious tak best wehh . SEBAB TWITTER SANGAT BEST GILA NAK MATI . can tweet anything , boleh express feeling semua . siapa yang ada Twitter tapi cakap Twitter tak best memang korang sangat LAME okay ! Twitter sangat best ! if korang follow orang yang famous kat Twitter lagi lahh best sebab diaorang akan menceriakan Timeline orang seriously . kalau ada apapa function kat tv tu , kat Twitter pun kau dah boleh tahu apa yang terjadi kat tv tu haa . if tak caya ce try main best waa cakap sama lu . tapi aku dah tak ada Twitter hmm serious bosan . baca status status girl kat Facebook Hafiz then terjumpa lahh satu girl nie dia cakap Twitter nie macam-2 wehh kau tak tahu main Twitter diam diam dah lahh tak perlu kott cakap macam-2 . one day nanti , kau pasti akan cakap TWITTER BEST ! tak caya cakap aku ? wait and see . but , Facebook dah disalahgunakan right ? so yang REMPITZ REMPITZ tu jangan beralih ke Twitter pulak ye kang rosak Twitter jadi cam Facebook , EWWW BUSUK !

ehhh sorry terbanyak cakap pulak . act , tak puas hati lahh orang cakap Twitter macam-2 . aku tetap mempertahankan Twitter . I LOVE YOU TWITTER <3 rindu gila nak baca Timeline :( Twitter I gonna miss you :'( aku tak ada Twitter and Facebook just ada Facebook Hafiz je and blog nie haa . cukup laa tu enn ? klaa bye assalamualaikum xx

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16