Followers

Monday, November 21, 2011

jangan pergi..

awak , awak tahu saya sayang awak kan ? awak tahu saya macam mana kan ? even awak tak tahan dengan perangai saya nie tapi awak still faham saya kan awak ? awak kalau awak tak ada dengan saya nanti macam mana lah awak kan ? saya pun macam mana tahh nanti . hmm tadi pun awak ada cakap awak cakap "Jangan terlalu berharap, bie takut nanti kalau memang ditakdirkan baby bukan untuk bie, masing masing kena terima lah k sebab kita jauh sayang kalau dekat tak apa :')" awak saya tahu pasal tu tapi cara awak cakap macam awak memang nak tinggalkan saya :'( text yang ni pun sama "Hm tapi one day nanti bie tetap akan kena lepaskan kamu sayang ya allah :'|" awak kenapa awak cakap macam tu ? seolah-olah awak ada satu rancangan yang nak kenakan saya or awak memang nak tinggalkan saya . tapi text ni lain pulak kata awak "Alahai sayang tak mahu lah berpisah serious bie tak boleh na buat nak buat apa pun kalau baby tak ada dengan bie nanti:'|" dari cara awak cakap macam awak tak nak tinggalkan saya . hmm pelik saya tak tahu lah macam mana kalau awak tak ada nanti . awak cakap jika kita berpisah saat itu lah paling perit sekali . awak , bagi saya berpisah dengan orang kita sayang memang perit awak , lagi lagi teman istimewa yang selalu ada dengan kita bila kita happy sedih semua , lain sangat bila orang yang kita sayang pergi tinggalkan kita nanti . macam orang selalu cakap bercinta memang senang tapi nak melupakan orang yang kita sayang bukan mudah seperti yang disangkakan . yeah kita tak pernah jumpa semua tapi sayang saya dekat awak tak tahu lahh nak cakap macam mana . tadi last text awak ada cakap , awak cakap "Iloveyousomuchmimiejalal<3 Only god knows how much I love you sayang:*" serious saya terharu sangat message dengan awak tadi . yang mula-2 text pasal yang sedih-2 tu seriously mengalir airmata saya :'( tak dapat saya bayangkan saat kita berpisah nanti sebab terlalu banyak benda yang kita lalui bersama even awak jauh awak tetap disisi saya kan sayang ? awak kalau boleh saya memang tak nak berpisah dengan awak seriously ! macam yang awak cakap kalau tak ada jodoh kita kena terima kan sayang ? hmm SAYA SAYANG AWAK MUHD HAFIZ <3

kalau orang yang saya sayang iaitu Muhd Hafiz terbaca entry saya yang ni , awak jangan marah ehh saya story pasal kita dalam ni , yaa i know you tak suka cerita pasal you dekat orang kan sayang ? tapi memang saya nak story sangat sebab saya terlalu sayangkan awak :) andai kata awak marah bagitahu lah saya ye nanti saya boleh delete :')

maybe tu je kott Mimie nak post hari ini panjangkan ? tapi itu lah yang Mimie nak ceritakan :) nanti Mimie ceritakan cerita-2 yang lain ye tu pun kalau rajin lee ;p hihi maklumlah saya ni kan pemalas tidur tu rajin lahh . okay laa thanks sangat kepada yang membaca ye . okay bye assalamualaikum xx

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16