Followers

Saturday, November 30, 2013

Jam tangan.


Assalamualaikum. Since dah lama gila tak update blog. So today aku nak cerita pasal jam aku beli tadi. So here we go. Bismillah.

Okay nampak tak jam diatas. Jam tu aku rasa nice gila sbb dia ada nampak mcm gelang. Nampak la mcm girl girl sikit en bila pakai hehe. Jam ni murah sgt. RM12 so affordable! Dah lama senanya nak jam ni since tengok Nabiha pakai haritu terus jatuh hati dkt jam ni. Lama mengidam tau. Mlm tadi baru dpt hehehe. Betul orang cakap. Kalau kita sabar insyaAllah rezeki tu akan ada. Maklumlah cuti cuti sekolah no, bekalan duit pun terputus lah kan. Tadi mintk mama duit, mood mama pulak okay tadi so mmg dapat ah kan. Tqsm mama, mama selalu realisasikan apa yg Syamin nak. Sayang mama :')

Masa tengah tengok jam ni. Banyak ah colour ada, banyak design ada. Tapi tertarik dkt design yg ada guitar ni sbb terfikir mcmni masa beli tu "Man life dia dgn guitar why not aku beli yg ni, bila aku pakai mesti ingat dia. Kalau dia busy bila aku tengok jam ni mesti aku akan fikir 'Dia tgh busy dgn kerja dia' So I should choose this one" Jadinya aku belilah yang guitar ni. Comel je guitar dia sebab kecik hehe.

Irman, aku sayang kau. Aku harap setiap kali aku pakai jam ni aku akan ingat kau dan mungkin aku akan tersenyum dan berkata "Dia kerja, dia main guitar, faham dia" Itu saja yang mungkin dapat aku cakap setiap kali kau busy show jamming & recording. Kadang-2 aku sendiri sedih bila kau jauh dimata, yela dulu harihari kau dengan aku. Boleh katakan setiap masa kau dengan aku. Bila kau busy mulalah aku sedih, mulalah airmata pun mengada ngada nak keluar sekali. Tapi itu tak menghalang aku utk sayang kau, malah makin sayang adalah. Jadinya, bila kau tak busy tu ingat ingatlah girlfriend mu ini. Dia sentiasa merindui mu. Betul tau. Ini bukan auta tapi fakta. Kalau kau busy tu jgnlah lupa aku tau. Ingatlah aku dalam apa pun situation kau tu. Setiap masa aku cuba memahami kau. Yeah, bukan senang nak faham, tapi bila dah faham. Alhamdulillah semuanya pun okay kam sekarang :)

Andai suatu hari nnt kau terbaca entri aku ini. Ingatlah, aku bersyukur dapat kau. Aku bersyukur kau selalu happy kan aku. Aku bersyukur kau tak pernah jemu layan kerenah aku. Aku bersyukur kau tak pernah berhenti buat aku tersenyum dlm apa pun keadaan. Aku bersyukur ada kau Irman. Aku tahu aku terlalu mentah nak cakap semua ni, tetapi aku juga mempunyai satu hasrat seperti manusia lain juga. Aku harap kau lah yang terakhir ada dengan aku. Doakan hubungan kita ya. Moga hubungan kita direstui oleh semua orang. Andai ada yang tidak suka dgn kita, biarlah. Mereka manusia, mereka ada hak mereka sendiri. Kita tidak boleh memaksa. Kita juga manusia biasa.

Jam itu jam kita tau. Guitar tu guitar kau. Cerita ini cerita kita. Saya sayang awak Muhammad Irman Bin Khairul Azmi (Irman Azmie).
Your girlfriend, mimiejalal

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16