Followers

Tuesday, December 6, 2011

Title ?

hmm aku dah okay kott dengan dia . aku kan selalu online facebook dia ,  if ada girl memana chat dengan dia macam biasa aku akan baca full conservation dorang :) ada aku baca kan paling menyakitkan hati lah time bulan October macam apa je dia boleh *tett tett* panggil itu ini . then aku macam tak puas hati lah aku cakap kat dia semalam aku nak on facebook kejap then dia cakap active je terus aku pun hmm tak apa lah tak nak pun sebab ada twitter kan aku tak suka facebook sangat nanti ex aku sorang tu asyik chat chat aku urghhh tak suka lahh --' bila aku on aku tengok conservation aku dengan Hafiz time bulan October tu . bila aku tengok yeah kita orang selalu gaduh jarang baik bila chat and aku teringat dia pernah cakap if dia gaduh dengan aku dia akan chat dengan girl lain macam tu . yeah aku faham maybe dia stress or what lah kan . aku terima lah jawapan dia tu but perlu ke chat macam AWAK TU SINGLE ? hmm tah lah penat ohh kalau fikir benda macam ni . penat menangis semua . now dah jadi macam dulu everyday aku menangis :'( yelah time text terpaksa buat macam okay padahal time tu korang tak okay . korang bayangkan lah kita terpaksa jadi fake time tu serious bila aku buat macam tu bila aku text mesti airmata aku tak berhenti mengalir . aku try juga kuatkan diri macam buat kerja rumah online twitter blog walking semua sebab nak mengelak daripada fikir pasal dia sebab nanti aku yang menangis . hmm sekarang aku tidur awal dia pulak nak text lewat aku pun tak tahu lah nak buat macam mana . dulu dia yang nak sangat aku tidur awal katanya tak elok tidur lambat and dia tak suka but now dia yang tidur lambat . hmm tak kan lah everyday aku nak tunggu dia kot ? aku nak buat apa ? semalam time text pun aku tertidur . bila aku bangun dia pulak tidur . so macam mana nak text ? semalam time aku nak tidur aku text dia dulu aku cakap aku nak tidur semua if nak text bagitahu . then dia cakap dia nak text but lewat sikit aku pun cakap lah aku mana sihat sangat . yeah semalam alhamdulillah dia layan aku baik sangat maybe sebab semalam aku cakap dekat dia macam macam kot . hmm I'm sorry Hafiz but i dah tak larat nak jadi FAKE , jadi TUNGGUL semua so please respect me ! maybe dia boleh rasa kot sebab dulu if dia balik lambat macam mana pun aku tetap tunggu but now ? aku tak boleh aku penat aku perlu tidur aku tak macam dulu boleh berjaga sampai tengah-2 pagi . hmm aku berdoa sangat-2 biar Allah lembutkan hati dia ingat balik macam mana kita orang dulu aku tak nak macam ni perit rasa nya tahu tak :'(

tengok orang lain bahagia macam wow bestnya dia orang aku bila lagi boleh macam tu . macam macam persoalan keluar bila kita tengah sedih . sekarang aku buat macam biasa je even aku tengah sakit hati + kecewa + bengang semua . tak apa selagi aku boleh sabar aku sabar maybe ni dugaan untuk aku kan ? masuk one year aku dengan dia pehhhh dugaan tu datang macam urghhh tak tahu lah nak cakap macam mana but tu lah terjadi kat aku sekarang . aku sangat sayangkan dia aku tak nak kehilangan dia macam dulu lagi :'( Hafiz ni susah nak jangka bila dia faham aku , aku pun macam alhamdulillah dia faham aku but bila dia tak faham aku aku pun macam WHY KAU TAK FAHAM AKU LAGI ! tapi cara dia layan aku lain . yeah I know lain orang lain caranya . hmm tak apalah maybe nanti aku akan okay dengan dia sabar okay Mimie kita kena kuat dengan semua ni :')

panjang lebar post aku haa . tak apa tu yang aku nak luahkan . luahkan dekat orang orang tak akan faham . orang hanya akan cakap sabar jangan nangis . btw thanks kepada yang naikkan semangat aku semua aku hargai sangat :') okay lah bye aku sayangkan kau Hafiz sangat sayangkan kau hope kau faham k sayang <3 assalamualaikum x

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16