Followers

Thursday, December 1, 2011

Hello December 01.12.2011. One year Anniversary.

heyyy readers , if korang nak baca entry nie agak lama sebab panjang melewey lewey haha xD if tak suka baca boleh blaa saya di sini tidak akan memaksa memana pihak untuk membaca entry saya nie . yang nak membaca teruskan membaca okay terima kasih atas kerjasam Much Love, Mieee
Hello World and Hello December :)
rasa cepat sangat dah bulan yang terakhir dalam tahun 2011 nie . 
rasa macam baru semalam aku kenal Hafiz
rasa macam baru semalam aku kenal Ellia 
rasa macam baru semalam aku kenal dunia cyber 
rasa macam baru semalam blablabla 
hahaha PERLU KE TYPE MACAM TU ? biarlah aku nak type macamtu ;p okay Hello December and Goodbye November , semoga December kali ini tak seburuk tahun tahun yang lalu InsyaAllah :')
today anniversary me and Hafiz . seriously tak sangka yang kita orang dah setahun yeah tak pernah jumpa but tak pernah miss text everyday kott . yeah tak dinafikan lahh dah berapa kali kitaorang break then kejap je mesti couple balik . but ada one day tu kitaorang break sehari lahh tak text tak call semua . aku dah macam orang gila duduk kat rumah diam je and tak ada mood gila . then pagi tu aku online nak stalk fb dia , dia dah remove aku kesian aku --' then kawan dia Wann tu chat aku tanya kenapa break semua tapi aku tak cerita pun lahh just ckp tak ada ada semua . then dia suruh aku berbaik balik dengan Hafiz and ade lahh dia cakap kan . terharu jugak lee haha xD then pagi dalam kul 6 lebih dia text aku dia mintak maaf but aku tak reply aku dah membuta dah then aku bangun tengok ada two message bukak-2 tengok HAFIZ wehhh ! mengalir airmata aku tak sangka dia text aku tau dia cakap dia tak boleh aku tak ada dengan dia semua hee aku sangat sayangkan dia !

lepas kiteorang break tu kiteorang dah jarang gaduh sebab dia cakap apa pun jadi lepas nie kita jangan break so aku hormat keputusan dia tu . act , aku tak pernah sangka aku akan couple dengan dia lama macam nie betul doo . yela time aku couple dengan dia tu sumpah aku tak tahu dia siapa yang aku tahu dia Muhd Hafiz my Facebook friend just chat chat kt fb then bagi number msg msg bagai berapa hari lepas tu couple maklumlah aku baru lepas break dulu hee . masuk two months couple dia kantoi yang dia ......... tak perlu kott cerita . then lepas tu banyak laa benda yang aku tahu pasal dia and aku kenal dia agak mendalam lagi . cewahhh ayat hihi :3 haa lagi satu dia nie susah sangat nak call sebab dia tak suka cakap katanya , dulu selalu dia je call kadang sampai habis credit dia hee but now sama sama lahh kadang-2 dia call , kadang aku call so fair laa kan ?

Alhamdulillah hubungan kitaorang kekal sampai sekarang syukur kehadrat ilahi ^^ insyaAllah hubungan kita kekal sampai bebila :) but , I have bad news I know from him huaaaaaaa :'( yeah dia cakap maybe dia tak boleh datang sini this December me pun like WEHHHH AKU NAK JUMPA KAU :'( time tu menangis gak laa sebab macam dah beriya riya nak jumpa tetiba ....... tak apa lah mungkin tak ada rezeki kan sayang ? insyaAllah kalau ada rezeki kita jumpa nanti Amin~ AKU SAYANG HAFIZ SANGAT SANGAT ! macam semua tahu dia second Dad aku *wink wink* haa today dia dah habis SPM yeah harini last paper . and next year dia pergi PLKN pulak but tak tahu siri berapa lagi wee nangis laa aku nanti . hee Hafiz awak kat sana jaga diri jangan noty-2 kita kat sini sentiasa setia kat awak tahu tak , jangan lupakan kita ye sayang awak sangat <3

okay dah panjang sangat dah entry aku nie hihi kbye thanks readers iloveyou assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment

Mimie's ♡

My photo
Assalamualaikum. I'm Mimie Jalal. 16